هوس پنهاني


سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

دستان  من پر از اميال شيطاني

چشمان من پر از خيال حيواني

روح و روان من پر از هوس پنهاني

اميد و ارزوي من پر از گناه پنهاني

احساس من پر از پستي بسيار

نگاه من پر از مستي بيمار

افكار من پر از دعوت به زشتي ها

نياز من پر از شهوت پليدي ها

راست مي گويي"حسم را تباه نكن"

ولي افسوس تصور تو دست من نيست!

 و چگونه در دستاني كه پر از اميال شيطانيست به دنبال گل مي گردي!

پس نياز نيست گل يا پوچ كنيم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 18 فروردين 1392برچسب:,ساعت 4:39 PM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com